Friday, January 2, 2009

Tahun Baru ?

well ...now da tahun 2009 ..so mesti kene ade perubahan baru ..haha!xD tapi dari dulu camni je takde berubah je..cume 2008 aku berubah jadi rajin sket sbb da masuk mmu so everything individual evaluation tu sbb kene berkeje keras sket..hmmm 2009 ni tatau la ape akan mendatang ..smalam aku celebrate kat klcc je ( aku tau mesti org cakap "gile lame celebrate kat klcc" ) haha!xD sbb da tatau nak gi mane ..smalam nampak je rakan2 yg len celebrate kat klcc sbb dierorg pn tatau nak kemane ..kebetulan lak aku balek umah ..so ade transport..but quite best la sbb lepak ngn rakan baik aku ...n certain things yg aku tak expected terjadi (siape yg nampak tau la ) ...but cam biase la .act natural dude ! ;D bile time balek.. macam2 mende lawak aku tgk tgh jalan.. gelak sorang2 dalam kete...haha!xD biase la org da mabuk ..tu la entertainment bile bosan2 n sorang2 dalam kete time tgh jam ...hmm next week after exam da start cuti ..cuti ni kene plan betul2 ..jgn jadi cam cuti lepas...sume last menet n tak jadi ..so shee nnt kite buat street n blaja jalan2 kat kl tu ..haha!xD so guys if ade mende menarik nnt aku update ..act natural ..chow ti tut !

1 comment:

Unknown said...

haha kna tggu weu siap la