Wednesday, January 28, 2009

Ke Pantai Timur

ok guys...mau share sket story mase kat kemaman selama 4 hari ...last saturday bermula la perjalanan ke kemaman dari kl...aku gerak malam ...sbb nak ngelakkan jalan jam...tapi tak jam pn..cume kete banyak je...aku gerak dari kl 3 org ...smpai kemaman around 2 pagi ...then terus lepak...pastu makan jap ..ingtkan mamak sbb name restoran tu bistro ..satu kali bistro melayu ....ye la asik kat kl ni mamak je bistro ...esok plak start tolong zaira buat research ntuk eseimen dier kat tempat penyu ...wuuu aku nak cengkerang penyu2 tu...lawa doooohhh ..haha!xD lepas settle mende alah tu terus pegi cherating sat ( aku tau cherating tu bosan ) haha!xD ...tgk org surf teringin nak surf ...tapi "yang reti !" haha!xD ...tapi satu mende yg aku tak paham ...kenapa la rempit2 sane asal datang pantai je ..tangkap gamba moto...haih tak paham betul aku motif dier...klau superbike takpe gak ...ni stakat rxz je ..alahai baek tangkap gamba moto kriss je...hmmmm memule ingt nak mandi ...skali tgk laut cantek warna air nye....mmg nak terus aku mandi ngn air kaler camtu ...haha!xD ....lepas dapat beberapa shot ...kami pun pulang la ....malam takde aktiviti ape pn sebab ujan ..so duk umah melayan tv je la nengok CNY eve kat tv ....esok plak pergi ke kemasik ...tempat tu agak lawa ..ohhh terlupe ...kat terengganu aku baru perasan satu mall yg canggih sket iaitu Mesra Mall ....agak canggih la berbanding mall2 yang ade...then baru ke pantai kemasik..kat situ view nye agak menarikk ...sbb laut nye nampak menarikk ...lagipn tempat tu tak ramai org datang cam cherating ....so pusing2 aku nampak satu buah ni ...aku ingt buah nanas ...dengan konfiden aku sebut "eh tu buah nanas" ...sume terus tergelak ...ye la buah nanas tumbuh kat tepi batu ..aku pn pelik sbb aku tgk kaler kuning pastu bentuk cam nanas ...rupe2nye tu buah mengkuang ...sory tak sempat amik gamba buah tu mengkuang tu ...lepas shot beberapa gamba kite org chill2 jap layan angin pantai ...sambil makan kepok lekor ...wuuuu syok woooo haha!xD ....pastu aku pelik betul la ...agak nye mat rempit sane tak penah tgk perempuan ke ape ? ...terserempak ngn sekumpulan mat rempit ni dalam 20 org ...pastu mase nak gi kat kete sume bkan men nak pandang atas bawah lagi...klau stakat pandang skali imbas tak pe gak...ni bkan men lameeee lagi mandang...so kiteorg pn cepat2 sbb tak selesa ...malam tu sambut bday papa wani ...then ade la kawan2 bapak dier datang umah just buat kecik2 je ...esok plak da kene balek kl ....gerak dalam lepas zohor cam tu ...sbb memule ingt nak ngelak jam ..ye la sbb org nk balek kl ...hmmm tapi takde jam pn ..cume smpai genting sempah tu je slow sket sbb org nak masuk highway karak ....so smpi kl around 9 cam tu ...ok guys sampai situ je kot ...nnt klau ade ape2 akan diberitahu ...kat bawah ni ade beberapa gamba ...chow ti tut !
Pantai kemasik


cool ! ;D


Sume org nak buat shot cam ni aku pn nak =P


amacam kiut tak ?


Perfect view ;D

No comments: