Wednesday, November 26, 2008

Sekembalinya

lamee da tak update blog ..hmmmm malam ni agak stress kerna flash ni...apsal la application ni tak leyh paham bahasa manusia..senang sket nak buat...ni actionscript berbelit cam haram ...salah letak mmg tak menjadi..tak cukup penanda pn tak menjadi...gapo la mende alah ni complicated...esok plak tu nak submit..hmmm tapi takpe..ape yg dier nak dalam kertas tu da cukup requirement ..cume tak complete je application ..cam tergantung ...last weekend aku agak enjoy ... sbb sambut bday sheera yg ke - 21 ..tua da sheera skang ..tapi badan still kecik lagi ( jgn marah ea sheera (= ...makan banyak2 sure besar..haha!xD ..mase nak balek dari party tu..satu mende yg aku tak expected jadi ...aku terjumpe org yg hanya aku kenal dalam dunia virtual (community website) ..yg aku salu komen..tapi tak disangka dier rupenye kawan kepada member sheera..dan aku agak terkejut ...dari aku ni pemalu ngn perempuan terus aku tegur ..."eh u bkan kat ******** ke ? " ...dier pn terkejut ...sungguh tak disangka ..dunia ni kecik je rupenye ( padahal da lame da prasan ) ..haha!xD ..shoot !!!! i'm craving for this shoe ( gamba kat bawah )...knape la tak masuk malaysia..senang sket nak beli..haish !!!!..ok guys , act natural ...chow ti tut !!!

Onitsuka Tiger For Mini !!!

p/s : The pieces don't fit anymore ! =)

3 comments:

Unknown said...

wahhh yela tape i tawu i kecik :D hehe thanx im sbb dtg.

bil Mazlan said...

'Onitsuka Tiger For Mini'

u mini ke? haha

i'm Im ...enough said said...

sepal btul la cik nabila ni.
bkan mini = kecik.
for mini cooper...