Wednesday, November 26, 2008

Habissss ~~

Ape yg habis ? sialll onitsuka tiger for mini da sold out !!!!...hari ni seharian di ou bersama teman baik aku..haih ikut plan sbenarnye nak cari onitsuka tiger for mini ...tapi agak hampa sbb kasut tu SOLD OUT...nak kene bwat special order then bulan 1 baru sampai...haiihhhhh i'm craving for that shoe....nak sgt sgt sgt !!!!...but takpe la ..pusing2 then cari bday present ntuk teman baik tu ..hmmm..belikan dier present sbb aritu tak sempat nak belikan..lepak starbucks kejap ..terjumpa org first time bahan aku ...datang2 terus bahan aku tak banyak cakap...aku admit yg aku kalah bab bahan membahan dier..tapi takpe...dier agak friendly ...n aku agak senang berkawan dengan dier...pusing2 satu ou..lain aku nak beli..lain yg aku beli...beli baju 2 helai sbb da lame tak de baju baru..asik pakai baju same je gi kelasss...but hari ni aku happy sgt2 even kasut tu abis (= ok guys ...act natural ..chow ti tut !!!!!

6 comments:

Unknown said...

hahaha ade bestfren baru tuh
woot woot :p

Chaque said...

best fren forever..wahahehhehahaohoho
(xtaw pn sape)

Fufu The Flash said...

ahahahahaa bff

kasut nmpk cam pigs skin lining

huaaahuaahuaaa~

i'm Im ...enough said said...

lol.
mane ade pig skin lining.
ni ular skin lining la .
hahah!xD

bil Mazlan said...

kasut kasut..

apa ada sama kasut?

i'm Im ...enough said said...

kasut ni suda lama diidam...
so apa ada ngn sama kasut ?
ada tarikan.
haha!xD