Friday, October 10, 2008

Miserable Night !!!

ape lah nasib aku. mmg tuhan nak uji aku. so sabar je la . hmm ni sume gara2 assignment photography . esok submission ntuk rule of third , mende yg paling aku menyampah = MENAMPAL !!! . sbb aku tak ske tampal2 . kesilapan pertama . tah macam mane aku tak perasan salah satu gamba aku tampal terbalik . haih ~ . kesilapan kedua takde grid line ..nape lah aku salu lupe mende2 senang . dah print baru teringat yg kene ade grid line , nak print baru da tak sempat . esok pagi2 da nak kene antar , kesilapan ketiga kurang kemas . pasal kekemasan aku tak kesah sgt , asal mende tu bertampal kire ok la . ape la nasib aku malam ni , adoiyai ..nk bwat camne , kuasa tuhan ~~~~ . so sabar n redha je la ape yg akan berlaku esok. if che mad suruh bwat balik .. aku sanggup sbb aku mengaku aku bwat silap . bkan aku tak nak bwat awal2 , tapi kekurangan kemudahan so terpakse la tunggu bile kemudahan ade. pengajaran hari ni aku blaja ( padahal slalu je aku ingt ) JANGAN BUAT KERJA DI SAAT AKHIR !! . ok guys ..chow ti tut !!

No comments: