Sunday, May 10, 2009

Selesai !

hi ..lame da tak update blog ni ..sbb bz ngn keje2 ...assignments tak banyak cume satu assignments tu complicated ...banyak keje kene buat ..so mmg takde mase...ni update pn sbb da siap 100% for my dm final project..senang sket hati ...esok nak siapkan documentation ...hmmm what's happen lately ? menjalani hari seperti biase ....cume skang ni tinggal painting yg tak siap lagi ...by next week kene siap kan ...haih ...cuti ? cuti ni amat bz sbb abg aku kawenn...kepada rakan2 yg membace ni sila2 la datang ye ...takut aku tak sempat nak jemput ...so sesape yg bace ni datang la umah aku kat klang pade 6 / 6 / 2009 ....klau nak nk address ke ape ..just tanye je ...aku bley bg direction ..klau nak map pn bley aku kasik gak....hmmmm semester ni pn da nak abis..malas nye nak masuk sem depan ...haihhh ~ so guys act natural ...chow ti tut !!

No comments: