Thursday, March 19, 2009

The Fuckiest Day Of This Month

apsal aku bagi tajuk camtu ? pergggghhhh sumpah subject interactive design ni macam haram...mmg aku tobat aku tak nak buat website ...sbb ape ..leceh...ape yg aku buat sume tak kene ..sialan nye mende alah ni ...sumpah mende ni buat aku sakit ..terus demam aku dibuatnye siap extra menggigil lagi ..mmg sbb keje lambat buat ..masalahnye bkan aku sengaja buat lambat ke ape.. before this aku ade keje laen gak ...baru je settle majoring nye project da kene pk pasal mende alah ni ...org cakap mmg senang ...tapi buat dulu tgk ..leceh nye tahap dewa gaban ....so lepas ni jgn sesape offer aku buat website sbb aku TAK SUKE mengadap mende alah ni lagi ...dari aku kolej lagi aku tak suke sentuh back end ..tu yg jadi masalah ... lecturer lak ajar kiteorg ni cam da 15 tahun buat website ..super laju ...cam tu kete ferrari pn tak leyh cucuk angin ...mmg dalam kelas kate paham tapi kang bile cakap tak paham lecturer naek menyampah lak nak jawab ..sbb yg paham 5% yg tak paham 95% ...so baek blaja sendri ..bile blaja sendri ni la akibatnye ...satu badan menggigil siapkan keje ...next week da cuti ...mmg aku tak nak pandang lagi hari ni sbb mmg buat hidup aku tak aman smpai mati ...tgk kengkawan yg laen pn kelam kabut ...sib baik aku ade asip ..dier la banyak tolong aku buat mende alah ni...klau takde dier mmg susah lah aku nak settlekan keje ni ... time kasih banyak2 asip ..jasa ko mmg aku kenang smpi jumpe kat padang masyar nnt ..hahaha!xD jap lagi kol 2.20 aku kene present ..ape yg aku siap tu yg aku present ...harap2 lecturer jgn tambahkan sakit aku sudah la ...cukup la 3 hari ngadap mende alah ni ...walaupun 3 hari tapi bagi aku nak masuk hospital sakit jiwa ...klau aku tau susah camni ...awal2 lagi aku transfer krdt ..tapi nak blaja nye pasal amik la...skali cam ni keje dier ...pergghhh baru aku tau ...takde mende dalam dunia ni susah ( padahal salu je cakap camtu ) ok guys ..banyak da aku merepek ni ...act natural ..chow ti tut !

5 comments:

Unknown said...

good luck immo!

Chaque said...

amende ko mencarut ni mat..
relax suda.."stay cool" kate troll

i'm Im ...enough said said...

tensen chak.
mengadap mende ni .
da la salu memain ngn aku.
kejap jalan kejap tak.
tu yg bengang

helmizuhdi said...

jangan nak fancy sangat la,
aishhhhh aishhh.....aishhh..

i'm Im ...enough said said...

fancy ape nye helmi.
hesh !