Monday, December 29, 2008

yeeehaaa !

ari ni sume keje da siap. hanya tinggal nak menampal concept board sahaja. well alhamdulillah keje sume siap on time . so malam ni bley rilek2 ( padahal da 2 malam rilek ) haha!xD . esok ade submission n presentation ntuk final dm. senang sket bile keje da siap ni ..dalam kepale otak pk nak balek je . ye la lame da tak balek. asik duk dalam bilik gile ni je. haih tak sabo nak nunggu 4 aribulan ni kerna mende2 yg aku mintak dapat jugaaakkk :D ...well akak cepat balek..aku nak barang2 aku ..haha!xD sem ni ade satu paper exam je ..it's on 6 january...to my cousin tersayang nnt aku abiskan waktu ngn ko je b4 ko fly...camne la pasni kan ..ko da gi u.s sape nak teman aku kat klang tu ? sedey la ko takde nnt ..hmmmm well guys for those sedang menyiapkan keje tu ( paham2 la sape ea ) cepat buat..jgn tangguh , da salu sgt tangguh keje ..n sesiape yg amik exam nnt well gudluck !!! ..ok guys ..act natural ..chow ti tut !!!!

1 comment:

Chaque said...

syabas!!
anda siap keje awal